PÅL RIISE – SÅNN Æ SER DET!

Pål Riise er heldigvis tilbake med forestilling også under årets Kirkenesdager. To forestillinger med stappfulle hus har vært fasiten de siste årene, og han er heldigvis klar også i år.

SÅNN Æ SER DET! er som tittelen indikerer Riises betrakninger og selverklærte fasitsvar over smått og stort. Hans skråblikk på verden, kan som kjent gi de rareste og mest underholdende utslag når han slippes løs til sitt publikum. Du trenger ikke engang være enig med han. Vi kan garantere at det blir utrolig morsomt uansett.

Dessverre er det nok slik at den krevende situasjonen om dagen, gjør at på langt nær like mange som tidligere år vil få mulighet til å se Riises nye forestilling iløpet av årets Kirkenesdager.😢😢 Vi bestrever oss selvsagt å overholde gjeldende smittevernsregler, og det vil derfor bli lagt ut MAX 200 billetter pr forestilling. Vi tillater oss derfor å anbefale alle som ønsker å se forestillingen SÅNN Æ SER DET! Om å sikre seg sine billetter tidlig.

Billett for forestillingen på torsdag 30. juli:

Billett for forestillingen på fredag 31. juli :