Skattejakt under Kirkenesdagene

QR-koderne er henger klar i byen. Bli med på skattejakten!

Sådan blir du med

Skattejakten er i gang og vi lover utfordringer og moro for alle deltakere! Gjør deg klar til å løse gåter, finne skjulte ledetråder og oppdage skatter rundt omkring i Kirkenes.

Hvordan deltar du? Enkelt!

1. Skann QR-koden her på bildet eller en av de mange der henger på rundt i byen. Du kan også trykke på lenken https://form.jotform.com/242002481007340

2. Her blir du ledet gjennom registreringen og mottar det første sporet.

️ Temaet for årets skattejakt er Kirkenes. Det blir en blanding av quiz-spørsmål og oppgaver som utfordrer dine kunnskaper om byen. Husk å ha telefonen din klar, da du underveis skal skanne QR-koder plassert rundt omkring i byen. Alle besvarelser innleveres også ved hjelp av mobiltelefonen.

For hvert riktig svar du innleverer, får du et lodd i trekningen om fantastiske premier sponset av Kirkenesdagene As :

1. plass: 3000,- på Kirkeneskortet

2. plass: 2000,- på Kirkeneskortet

Del gjerne innlegget og tagg vennene dine for å spre ordet! ✨

Lykke til, og måtte den beste skattejegeren vinne!