Program for UiT i Kirkenes

Torsdag 1. august 13:00 – 15:00
Bærekraftig eventer og festivaler, innspills- og diskusjonsmøte med UiT i Kirkenes

Mangfoldige festivaler og spennende eventer setter sitt preg på Finnmark året rundt. Vi har alt fra profesjonelle og etablerte arrangementer til mindre og nyere tilbud som drives av frivilligheten innen idrett, musikk, kultur med mer. Hvilke muligheter ligger i å skape bærekraftige arrangementer? Hvordan styrke bærekraften til disse gode tiltakene, både miljømessig, økonomisk og sosialt?
Høsten 2024 tilbyr UiT emnet «Bærekraftige eventer og festivaler» som samlingsbasert studie i Kirkenes, og inviterer i forkant alle interesserte til et diskusjons og innspillsmøte. Vi ønsker både å være en møteplass for dere som ønsker å diskutere denne tematikken i en faglig ramme, og samtidig håper vi å få gode innspill som kan bidra til å forme høstens studietilbud i forhold til de lokale og regionale utfordringene. Alle som interesserer seg for temaet er velkommen til å delta.
Førsteamanuensis Kari Jæger fra UiT Norges arktiske universitet leder møtet.
Enkel servering

Fredag 2. august 12:00 – 13:00
Høstens studier ved UiT i Kirkenes
Vi ønsker velkommen til informasjonsmøte om høstens studietilbud ved UiT i Kirkenes. Det er også mulig å komme innom og slå av en prat om studiemuligheter generelt, og få sett UiT Norges arktiske universitets fine lokaler i Kirkenes sentrum.

Adressen til UiT i Kirkenes:
Wiullsgt 3, 1. og 3.etasje (Barentsinstituttet og TiKu), Wiullsgate 3, 9900 Kirkenes Kirkenes, Norway