Sprettfestivalen – Njuikkoda festivála – Njoikkam festivaal 2024!

Endelig har Øst-Finnmark fått sin aller første barne- og ungdomsfestival! Og det beste av alt er at den har gratis inngang for alle! Dette skjer fredag og lørdag under Kirkenesdagene midt i Kirkenes sentrum!

I tillegg fyller vi parken, biblioteket og Basen 2.0 med masse aktiviteter, konkurranser og mye annet gøy!

Vi kommer tilbake med mer informasjon, endelig program og tidspunkter om ikke så altfor lenge!

Sprettfestivalen er sponset av: Sparebankstiftelsen Sparebank 1 Nord-Norge, Gjensidigestiftelsen, Sør-Varanger kommune, Kirkenes Rotaryklubb, Lions Kirkenes, Kirkenesdagene AS, Finnmark Fylkeskommune på vegne av Miljødirektoratet, FeFo, Lerøy Aurora, Varanger Kraft AS, Fiskebeck Håndverk AS, Godfisk, Aurora Kino, Dyreparken i Kristiansand, Exertis, Lego, Masternes Arena, Fargekilden AS.

Sprettfestivalen er i samarbeid med: 4H Finnmark, Sør-Varanger kommune v/Sør-Varanger bibliotek, Basen 2.0 og Barentshallene, Kirkenesdagene AS og Aurora Kino Kirkenes.