Ungdomsprisen 2019, Ny frist er 27/7.

Foto: Emil Birk Hartmann

Vi har også i år vært så heldig at
SpareBank 1 Nord-Norge har sponset
Kirkenesdagene med 25 000,- slik at vi kan
dele ut Ungdomsprisen 2019.

Det er 10 år siden den første ungdomsprisen
ble delt ut, den fikk Vegar Kristiansen.

Her får vi høre hans histore.

Jeg var en helt vanlig gutt fra Kirkenes som ønsket å danse og synge på store scener. Jeg ble mye mobbet for den jeg er, men det stoppet ikke meg med å følge drømmen min. Jeg satset alt jeg hadde og fikk mitt gjennombrudd den gang jeg ble finalist i Dansefeber på TVNorge tilbake i 2007. Siden da har jeg  stått på mange av Norges største scener også i Danmark. Har medvirket i blandet annet Dansefeber on stage som spilte over hele Norges land,Mamma Mia!, Grease, Flashdance både i Norge Og i Danmark, Saturday Night Fever, Dirty Dancing, Wallmans, Melodi Grand prix og mye mye mer. Og nye store prosjekter står fremfor meg. Det er mye folk kan si om en, men det er kun deg selv som bestemmer om du lar deg brytes ned eller gjøre deg sterkere! Følg drømmen din, uannsett alder!

Det er aldri for sent!
Jeg følget min!

Hvem mener du fortjener ungdomsprisen for 2019?

Send inn ditt forslag med navn og begrunnelse til kirkenesdagene@gmail.com

Forslag må være sendt inn innen 27.Juli

Kriterier for ungdomsprisen: Prisen deles ut til unge talenter mellom 13-25 år innen kultur og idrett som har utmerket seg og ønsker å utvikle seg videre innen sitt felt.