Hva med et årskort på Barentsbadet eller gavekort på Ritz eller Scandic Hotel?

Alle som handler for mer enn 200,- i en av våre Byhelg-butikker får en kupong og er med i trekningen.

Disse butikkene er med på Byghelg:

Lekia, Blomsterspiren, Fretex, Husfliden, VITA Exclusive, Thon, Scandic, Sport Outlet Ritz/Ribago, Life, Coop Extra, Sport 1, Pikene på broen, Notabene, Visuapotek, Renen, Dressmann Gullfunn, Kitch´n Me&Me, Must Bakeri, Notabene, Stormberg, Synsam, Anton Falle, Aurora Kino, Grenselandmuseet, Barentsbadet, Skoringen, Eurosko, Elkjøp, Sparkjøp, Zero, Ofelas Arena, Monter, Interiørverden Ellas Frisør, Libris, Joker, Sør-Varanger bibliotek, Ringo, Bibliotek, Fargekilden, Mobildata, Stas Interiør, Blomsterstua, Barentssport, Visuapoteket Handelsparken, Sportshjørnet.