Kirkenesdagene hos Amfi Kirkenes

AKTIVITETER FOR STORE OG SMÅ PÅ AMFI KIRKENES!

Velkommen til Kirkenesdagene 2019 hos AMFI Kirkenes!
Vi lover feststemning hos oss med aktiviteter og konkurranser for store og små!
Er du på jakt etter gode tilbud?
Under Kirkenesdagene kan du gjøre et kupp, alle butikker har gode festivaltilbud!

TORSDAG 1.AUGUST:
Kl 11-15:
Barneaktiviteter på AMFI Kirkenes med rebusløp, aktivitetsbord, ansiktsmaling, besøk av Amfelia og Oskar (kl 12) og besøk av LEGO Ninjago Loyd (kl 14).

Kl 13:
Pølsespisekonkurranse på AMFI Kirkenes! Er du byens pølsespiser? Fem stk konkurrerer i å spise flest mulig pølser på 5 min. Hvem vinner?
Premie: Gavekort på 1000,-. Påmelding: AMFI Kirkenes på Facebook.

FREDAG 2.AUGUST:
Kl 11-15:
Barneaktiviteter på Amfi Kirkenes med rebusløp, aktivitetsbord, ansiktsmaling, besøk av Amfelia og Oskar (kl 12) og besøk av LEGO Ninjago Loyd (kl 14).

Kl 13:
Kakespisekonkurranse på Amfi Kirkenes! Fem stk konkurrerer i å spise opp en bløtkake raskest, er DU byens kakemons?
Premie: Gavekort på 1000,-. Påmelding: AMFI Kirkenes på Facebook.

LØRDAG 3.AUGUST :
Besøk oss i vårt festivaltelt utenfor, ulike konkurranser!

For mer info om tilbud og aktiviteter, følg med på www.amfi.no/kirkenes eller AMFI Kirkenes på

Velkommen!

Vi gleder oss til å se deg!